Julhelgen är över

Nu är det bara en vanlig lördag och jag är ledig, jobbade i går till 18.15 dagen
gick faktiskt fort hann göra lite sånt man inte hinner med annars.

I dag är planen först en promenad med bobarna eller deras snow speeder det är som
en kick-bike men med medar, sen blir det slänga lite julklappspapper som inte är gjort än
och sen blir det Rosvik där skulle det visst bli taco middag, gott.

I morgon ska jag jobba börjar kl 6 inte roligt, jag känner mig trött och sliten vet inte varför
man kanske är ute för lite i den friska luften.
Jaja bara 3 dagars jobb sen ledig till den 13 januari det ska bli jätte skönt.

Nu vill Olle att jag ska komma ner så det är väl bäst att lyda.

Ha det fint, jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0