Julstämmning

Gör allt för att få lite julstämmning, har just fixat hem massor med julmusik
och ska göra en skiva som sen ska snurra bara Micke kopplar in högtalarna
till stereon då blir det poping time.

Micke har redan vaknat han ska på nåt möte kl 12 han ska även få köpa cd skivor
så att jag kan bränna min skiva, han ska också få köpa lite julklappar bla till
Ericas Robban fick ett bra tips i går.
Jag och Olle ska hämta Erik med sparkarna i dag det är perfekt väder -1 grad
det är lagomt, sen blir det pepparkakasbak och sen ska Erik på simskola det
är sista gången och det betyder att han nu ska klara att simma en viss sträcka
så vi hoppas han kommer hem med ett märke det tror jag han gör.

Nu ska jag försöka komma på nåt som vi kan äta till lunch alltid ett problem men det
löser sig nog.

Jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0