Ledig

Nu är manledig nästan två veckor och vad ska man hitta på då? Julen ska väl
plockas bort nån dag sen ska vi bara ta det lugnt måste hitta på nåt med barnen
också, det ska bli grymt skönt i allafall.

I morgon är det nyårsafton och ett nytt år börjar, året som har gått har väl varit som
alla andra år inga dödsfall eller några sådana tråkigheter höjdpunkten detta år har
nog varit husvagnsköpet låter trist men det har inte hänt så mycket annat.

I morgon var ju planen att vi skulle vara här med K och C men deras lilla Måns har
fått lite feber så vi kanske är hos dom i stället.
Vi har varit och köpt raketer även om jag är starkt emot sånt men vad gör man inte
för barnen skull och snaka om att bränna upp pengarna.
Det sak visst bli kallt  och blåsigt i morgonså jag vet inte riktigt hur vi ska ta oss från
Geringsvägen det är ju inte långt men våra barn lär ju sova och om det är kallt är det
ju inte så kul att ta dom på sparken eller på boben och speciellt inte när dom är så trötta,
kan bli bil faktiskt jag har erbjudit mig att köra för Micke kör alltid annars.
Vi får de hur det blir.

Nu sak jag gå ner till mina kära och kramas lite, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0