Lördagmorgon

4 dar kvar till jul oj vad mysigt det är ju bara synd att stämmningen inte vill infinna sig
popar julmusik för fulla muggar hade fixat en hel mapp med julmusik men den
är helt försvunnen från datorn jag har gjort en sökning på hela datorn men den mappen
finns inte nånstans.

Jobbar i dag men först ska jag besöka Jonnagården i Rosvik hoppa hitta de sista
julklapparna där sen skulle jag även behöva hinna på barnenshus, dollarstore och
djurmagasinet Piff och Puff måste få en ny växt i sin skål.
Dom butikerna ligger ju nära varann så det går ju ganska fort men det hänger på hur
länge det tar på Jonnagården, jag börjar jobba kl 13 och jonnagården öppnar kl 11 ja
ni hör ju vilket stressande hela tiden.

Nu ska jag ringa mamma och sen ska jag duscha.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0