Lucia

I dag är det lucia har väl ingen jätte luciastämning, såg luciorna på coop men
det var inte så jättestämningsfullt tänk er full belysning i en butik då blir det inte
så mycket stämning.
Farmor och farfar var och hämtade barnen på morgon en innan jag for till jobbet
och där ska dom sova eftersom jag börjar tidigt i morgon och Micke jobbar natt
så det betyder att jag är alldeles ensam i kväll, skönt men samtidigt trist.

Barnen har varit ute nästan hela dagen hos farmor för det har snöat nåt grymt,
 blöt tung snö och nollgradigt Farfar har skottat en backe med traktorn men Olle
tyckte den var lite hög så han åkte bara bob från halva, söt Olle.

Jag fick en bild av farmor



Visst verkar dom ha mysigt ?
Peter längtar du hem nåt?

Jag har just varit ute och skottat kring bron det var allt som behövdes eftersom
Berra har varit här med traktorn och han här skottat ända fram till bron, skönt.
Så nu ska jag, soffan,gotta och dansbandskampen hålla varandra sällskap.

Tänkte lägga upp lite bilder






Bilder från tidigare när grabbarna bakar negerbollar, kolla Olles koncentration
när han mätter upp kaffet och kolla Eriks glugg.

Måste lägga in en bild på min ny inköpta julstjärna men det är inget super kort



Vet inte hur den rosa hunden har hamnat mitt i julpyntet men visst var
stjärnan fin?

Nu ska jag göra min dagliga blogg runda, ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sötaste pojkarna ever!!! Jag tycker att Olle är rätt cool i sitt förkläde :-)

2008-12-14 @ 15:12:30
Postat av: Peter

Jag längtar massor!

2008-12-15 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0