Middan avklarad

Det blev husmankost Leverbiff och potatis, sås och lingonsylt men det var fan
inte gott men man måste ju testa.
Skulle sedan få Micke att plocka ur diskmaskinen försökte med det mesta tillslut
tryckte jag upp honom mot diskbänken tänkte att man måste ju ta fram sin lite kinky
sida men det slutade med att han brände sig på perkulatorn och jag fick allt plocka
ur diskmaskinen själv, typiskt.

Har så lite att skriva om det händer typ ingeting här just nu, kan ju uppdatera er hur det går på
julklappsfronten.

Erik- ej köpt men vet vad
Olle- ej köpt men vet vad
Micke- delvis klar
Mamma- klar
Erica- klar
Pappa- ingen aning
Peter- vet vad
Mormor och morfar- vet vad
Farmor och farfar- en grej klar
Jennie Wes- tror jag vet vad
Ericas Robban- vet ej

Mickes sida

Mamma- vet ej
Pappa- vet ej
Totto- vet ej
Karin- tror jag vet
Matte- vet ej

Som ni ser så ser det rätt mörkt ut, det ser lite bättre ut på min sida men jag väntar
med spänning att Micke ska komma med nåt grymt bra.
Detta är också alla som kommer att vara hos oss på julafton 18 st (ej Jennie wes tror
 jag men hon är välkommen om hn vill komma) har lite platsproblem men finns det hjärterum
så finns det stjärterum. Ni som har varit hos hos vet ju att det inte är så jättestort.

Det var allt för nu

Kommentarer
Postat av: Peter

Du och jag ligger nog på samma status vad gäller julklappsinköpen :-). Min Jennie kommer inte vara med..bara så du vet. Men hon skulle ju ändå inte ta så jättestor plats kanske;-)

2008-12-02 @ 18:18:32
Postat av: Erica L

Men vännen, hur länge tänker du va sjuk?

Du får lova att ligga under filten hela dan imorrn, dricka te och läsa. :P

Nä men hoppas allvarligt att du kryar på dej snart!

Kram

2008-12-02 @ 20:05:49
Postat av: Jenny.

2008-12-02 @ 21:37:31
URL: http://J
Postat av: Jenny.

Huvva nu får du ta o krya på dig minsann !! Jag håller med EL, drick massor med T och hjälper det inte så är det åteminstone gott !! ;0)

Stora varma kramar J.

2008-12-02 @ 21:38:57
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahaha... jag har jättekul åt din diskbänks-grej...och så bränner sig Micke! haha inte nu för att han gjorde illa sig, men själva grejen...Du skulle vara lite kinky och så blev det galet!! :-)

2008-12-03 @ 12:49:44
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Ett tips: Robban älskar Biltema!!!

2008-12-03 @ 13:06:11
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0