Nyårs handel

Nu har vi handlat mat inför nyårsfesten och det var ganska mycket folk som handlade
samtidigt som oss men det gick bra.
Micke och C var på Clas Ohlsson medan jag och K handlade, barnen kööpt ett nytt spel
till Wii, det blev ett spiderman dom hade billiga spel kostade bara 199 kr så just nu sitter
dom och spelar.

Har inte så mycket att skriva men det blir då en lugn kväll, tror att jag somnar om jag går
och sätter mig i soffan nu men jag kanske gör det , tar en liten powernap.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Micke B

dagens låttips:Lady Gaga "pokerface"en låt som trots en massa reverbeffekter på versen gillas av mig (är lite anti mot sånt)

2008-12-29 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0