Slut på denna dag

Barnen har just somnat, Erik höll på att somna redan kl 18 men då ringde
Hannas mamma och frågade om dom fick kommaoch hälsa på och
det fick dom ju så klart, så tack vare dom så har barnen varit vakna till
nästan halv nio.
Det är ju bara synd att jag börjar kl 6 i morgon risken är ju stor att jag väcker dom
jag får försöka vara super tyst kanske duschar jag i kväll, då kanske jag stör dom
mindre.

Dag en har gått fort som vanligt, jag var och hämtade barnen i Rosvik och vi kom hem
kring kl 14 och då sov Micke fortfarande men då var det dax att vakna.
Jag bakade upp pepparkakasdegen som var kvar sen blrv det tacos till middag och
sen fick vi främmande så denna dag har gått den också.

Jobbar bara i morgon sen är jag ledig 3 dar skönt med tanke på att det kommer att vara
mycket folk på jobbet dom här dagarna, jag ska skriva en lista åt Micke på saker han och
barnen ska göra i morgon för när jag är ledig på tisdag så är det så mycket annat jag ska göra.

Ha det bra, sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag längtar till julafton!!!

2008-12-22 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0