Slut på denna dag

Julgranen är på plats och alla julklappar inslagna dom som var hemma har ju
fortfarande oköpt några stycken, ska nog köpa ett spel till Olle han har sett det
på nån reklam och varje gång har han sagt -Mamma det där vill jag ha.
Vill ni veta vad det heter? Fult namn "Banka Mulle" det kanske bara är jag som får
nåt annat i huvudet av det namnet kan vara min vilda fantasi som far i väg med mig.

Micke är som sagt på julmiddag och barnen har somnat lite väl tidigt men det är ju
samtidigt rätt så skönt man får vara själv ett tag.

Vill bara säga till Erica att ni kommer att få plats om ni kan sitta uppe på hörnskåpet:)
nä jag bara skojar, klart alla kommer att få plats.
Nu ska jag gå och hämta posten, har faktiskt glömt bort det i dag tror att lönespecen har
kommit men det blir nog inte mycket där sjuk 3 dar över helgen till och med och Ikea resan
med obetald semester.

Lev å må

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha... finns det hjärterum så finns det stjärterum:-) Jag tänker också osökt på nåt stört vad gäller "Banka Mulle"...

2008-12-12 @ 08:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0