-1,1

I dag har det varit vägning igen trdde att det skulle vara -0,3 eller nåt
sånt men det var -1,1 trotts att det blev palt och tårta i går då Arnold
fyllde år.
Så sammanlagt -7,9 kg ganska bra tycker jag själv.

I dag har det varit fullt upp här hemma Else-Marie har varit här och
hjälpt oss lite, jag har bakat bullar och jämtlandsbröd och Micke
har bakat gokaka och negerbollar och burit bort en massa verktyg.
Farmor har hjälpt oss städa i pojkarnas rum, allt detta för att det är
kalas till helgen lilla busungen erik fyller 6 år, så på lördag kommer
mormor och farmor och det gänget och på söndag är det barnkalas
fullt upp alltså.
Vi har även hunnit vara på badhuset alltid lika uppskattat av barnen, jag
har även hunnit till sjukgymnasten.
Olle har även hunnit kräkas i kväll men han sover då nu och han har
bara spyt en gång han kanske har svalt för mycket vatten när vi badade
vi får se hur det blir i natt och i morgon.

Som ni märker en fullproppad dag, i morgon är det jobb som gäller 10-18,15.

Nu sitter jag och gäspar så det är väl dax att säga god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiit, 8 kilo...som sagt...försök att bära 8 st mjölklitrar under en dag...blir ju inte riktigt samma vikt men ändå :-). Bra jobbat syster!

2008-02-21 @ 00:26:22
Postat av: Jennie

Tack

2008-02-21 @ 08:24:16
Postat av: Erica

Superduktigt!! Ska bli kul att se dig på lördag, kommer garanterat att märkas. Jag far direkt jag slutar vid tre-tiden!! Ses då!

2008-02-21 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0