Äntligen

Nu smäller det, årets melodifestival drar i gång. Det är i Göteborg man
ska vara i kväll men jag får följa den framför tv:n.
Risken är att jag får se den själv eftersom att min älskling inte tycker om
detta spektakel men jag hoppas att han ser det med mig och gör han
det så får vi hoppas att han inte somnar för då hör jag låtarna så dåligt
när han snarkar. Puss älsklingen.

Jag tror att det går på följade sätt i kväll:

Direkt till final

Amy Diamond och Poodles

Andra chansen

Velvet och Han från fame Factory vad han nu heter

Skulle inte bli ett dugg förvånad om Christer Sjögren går vidare
alla gamlingar börjar helt plötsligt att rösta.

I dag har vi inte gjort så mycket, det blev skridskor  men vid
skridskobanan var det stora snöhögar som barnen tyckte var mycket
roligare så dom äkte ett litet tag och sen var dom i snöhögarna.
Efter ett tag kom det mera barn och då var det bara på med skridskorna igen.

Nu har vi just ätit, idag blev det kycklingwok och ris det blev supergott

Återkommer kanske senare med ett tyck till inlägg om melodifestivalen.

Slur för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0