En liten rapport

Tänkt bara skriva en liten uppdaterning om vad som har hänt i dag
och det blir inte många rader.

Jag har jobbat 6-15.45 ett hemskt pass men det går, barnen har
varit på dagis och Micke hämtade dom med skotern och boben
och då var dom barnen lyckliga ett tag.
Sen har dom somnat jätte tidigt ca 18.30 och det är lite väl tidigt
och så är det jag som ska stiga upp i morgon, Micke brukar få ha
sov morgon när han ska upp och jobba natt.

Barnen somnade medan jag och Micke pratade om att sätta in en
kamin i huset, detta efter att vi fått elräkningen den är så jäkla hög
och ändå har det varit en "varm" vinter.
Tror det kan bli fint med en i vardagsrummet, problemet är bara hur
'man ska dra skorstenen, det snyggaste blir ju om man sätter ett rör
i den befintliga muren men det är nog mera jobb och dyrare med det
än att dra en ny skorsten, den som lever får se.

I dag till middag gjorde vi hemmagjord pizza och jag gjorde en light
variant, jag gjorde på tortillabröd och det var riktigt gott faktiskt och med
en mager ost. Ett jätte bra tips om man tycker att köpes pizza känns för
flottig.
I morgon är det vägning igen, tror det kan bli en guldstjärna.

Sov gott alla som jag känner

Kommentarer
Postat av: Peter

Kamin skulle bli skitsnyggt...vart hade ni tänkt sätta den?

2008-02-12 @ 20:37:54
Postat av: Jennie

I hörnet mot Anders

2008-02-12 @ 20:43:51
Postat av: Peter

Väry najs!

2008-02-13 @ 08:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0