Hemma

Är som sagt var hemma i dag mitt huvud är inte  i nån lysande
form så det var tur att jag bestämde mig redan i går.
Barnen är på dagis och dom ville bli hämtade med skotern
så det blir Micke som får fixa det.
Vädret i dag är mulet och regn med nån minusgrad eller kanske
0-gradigt har int kollat på ett tag.

I dag är det fettisdag och det betyder semlor jag hoppar över
bruna bönorna för det tycker jag inte om.
Borde ju inte äta semlor men i dag ska jag göra det, jag har varit
och köpt på brillans och dom ska visst vara jättegoda hembakta
och allt.

Nu tog det total stopp i mitt huvud, vet inte vad jag ska skriva
så det får bli en fortsättning nån annan gång.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0