Historier

Det var ett tag sedan jag skrev nån historia här kommer några

En ung brunett kommer till doktorn och säger att hennes kropp
gör vansinnigt ont var än hon rör vid den.
- Omöjligt
- Visa mig, säger doktorn
Med sitt finger petar hon sig själv på armbågen och skriker av
smärta, hon trycker på sitt knä och skriker, hon tar på sin fot
och skriker.
Doktorn frågar
- Du är inte brunett eller hur?
- Nej jag är egentligen en blondin , svarar kvinnan.
- Trodde väl det , ni har ett brutet finger!!! säger doktorn

Hahahaha

Den nyskilde mannen möter sin ex-fru på stan tillsammans
med hennes nya kavaljer, och säger spydigt
- Jaså det är du som har tagit över mitt gamla slitna hål.
- Jadu, sarar kavaljeren, de var bara de första 3 cm-na
längre in var det som nytt.

Hahahah

Nu kommer en från Micke

Mannen var ute och högg ved och efter ett tag gick han in
för att han frös om händerna
Han frågade frun
- Får jag värma händerna mellan dina lår?
- Kan du väl få svarade frun
Efter att mannen sprungit ut och in ett par gånger och värmt
handerna på samma sätt några gånger.
Frågade frun
- Behöver du inte värma öronen också?

Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Peter

Heheh, vilka härliga fredagsfräckisar =)

2008-02-01 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0