HLR

Jag vet att det är nästan HLR som behövs på min blogg men
jag har inget att skriva.

Jag var hos sjukgymnasten i går och det var väldigt skönt även
om hon plågade mig lite, men sen drog jag en redig vurpa utanför
dagis (ingen såg bara Janne när jag hade kommit upp på fötter).
Så i dag har jag ont överallt typiskt när det känns hyfsat i nacke och
axlar ja då kska man trilla också, typiskt mig.

Micke är och jobbar så jag och barnen är själv hemma och i dag är
det mycket sport på tv Skidskytte VM och längdåkning.
VI hade tänkt fara och åka skridskor men det får bli mellan nåt lopp
tror jag.

Måste bar kommentera Let´s Dance också och jag säger bara Mat-Tina
och Dilba åkte ut ganska väntat hon går nog inte riktigt hem  stugorna.

Nu ska jag gå och heja på Aco och dom andra tjejerna.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Egirl

Om du har två små galna pojkar så nog har du alltid nåt att skriva!! Det är ju kul att få veta vad dem pysslar med, även det att dom somnade typ kl sju och vaknade halv fem *haha*

2008-02-09 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0