Mello

Vill bara säga detta om artistena

1. BWO - Klart bäst i kväll
2. Mickey Huskis - Fattade ingenting
3. Frida - Usch
4. Theres Andersson - Låten hade varit bra utan opera
5. Patrik Isaksson - Skit bra
6. Caracola - Färgklickar hyfsad låt
7. Ainbusk - Tre små grisarna...........
8. Eskobar - Gillar inte halleluja låtar(bara orups sing halleluja)

Om inte BWO går till final så slutar jag se melodifestivalen (kanske).

Så här gick det

Till final

BWO
Frida

Andra chansen

Theres Andersson
Caracola

Mitt tips var inte så lyckat i kväll bara 2 rätt, men det är fan katastrof
att Upp och hoppa gick vidare men nåt som ännu mera tragiskt är att
den kommer att fastna i huvudet.

Tror nog BWO och Björn Gustavsson hade dom bästa låtarna.

God natt

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, Björn är heeelt underbar!=)

2008-02-24 @ 13:16:10
Postat av: Erica

Ska inte gå in på din blogg u helgerna när jag har missat Mello... Jag har fått det inspelat men nu vet jag ju liksom allt ändå :-)

2008-02-24 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0