Motionscykel

Nu är den framme igen motioncykeln alltså detta hatobjekt för
det finns nog inget mera tråkigt än att sitta på den och trampa.
Jag fick lite dåligt samveta efter mina semlor så jag kände mig
tvungen att ta fram den, så nu sitter jag och eftersvettas lite och
sen blir det duschen.
Jag har fortfarande ont i mitt huvud och i axlarna och nacken det
känns som träningsvärk och armarna känns orkeslösa, tror 
att jag ska ringa till sjukgymnastiken i morgon jag har för mig att
man inte behöver nån remiss dit nu  för tiden.

Nu är det duschdax och sen kan man se House det är ganska så bra
men det har redan börjat så jag får skynda mig.

Go natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det är tråkigt att cykla på dom...!

2008-02-06 @ 12:07:11
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0