Säsongs premiärer

I dag har det börjat nya avsnitt av Men in trees och Grey´s Anatomy
vilken kväll, hade faktiskt missat att Grey´s skulle börja i dag tur
att mamma påminde mig Tack mamma.

Reflekterade över en sak i Men in trees det kanske var nån mer
som tänkte på det nämligen, Jack skulle ut och leta efter Marin i
värsta stormen men han har ingen mössa och han bor i Alaska
lite konstigt tycker jag.

Här hemma är det rätt lugnt, Micke är och jobbar och barnen har
sovit ett tag.
I morgon börjar jag kl 6 så det är nog bara att börja he sig i säng
men först ska jag se färdigt Grey´s.

Just ja höll på glömma vägningen var ju i dag och det blev en till
guldstjärna. Jag hade gått ner 1,6 kg och sammanlagt 6,8 kg bra
jobbat tycker jag.

Hurra för mig

Sov gott allihop

Kommentarer
Postat av: Peter

Shit..nästan 7 kilo...snart har du gått ned 10 KILO!!!! Det syns garanterat på dig:-). Kul för dig!! Sov gott och hälsa dem andra 3 pojkarna ;)

2008-02-13 @ 22:09:07
Postat av: Erica

JÄVLAR vad bra du är Jennie!! Mkt starkt jobbat...
Haha ja det om mössan var konstigt, men får en känsla av att du är en av få som tänkte på det :-)
Sov gott!

2008-02-13 @ 22:27:09
Postat av: Micke B

en STOR kram till dig min älskling på alla hjärtans dag,,,,vi hann ju bara träffas ca 2 timmar på detta dygnet,,,,puss å kram

2008-02-14 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0