Torsdag

En helt vanlig torsdag har förflutit i dag, har varot på sjukgymnastiken
och fått akupunktur en av nålarna som dom sätter i foten ska ge extra
energi och jag har faktiskt varit riktigt pigg i dag.
Jag hade tänkt att börja med en massa saker men jag var tvungen
hejda mig själv för sådana där piggill kan gå över rätt fort.

Vi har varit hos farmor på förmiddan och Micke har jobbat sista skiftet
i dag skönt då får vi ha han hemma.

I mogon är det den stora soff letar dagen, jag har ju spanat in en soffa på
Ikea men i morgon ska i kolla runt här i Pitetrakten man kan ju faktiskt hitta
nån lite närmare.
Fast jag ska ju till ikea iallafall men då behöver jag inget släp och Micke
slipper följa.
Vi ska iallafall ha en svart skinnsoffa så här ser den ut den från Ikea det
finna även en fotpall till så att det blir som en divan

image42
Jag tror att det kan bli svårt att hitta nån sån men man vet aldrig

Kommentarer
Postat av: Erica

Snygg soffa!!!

2008-02-28 @ 22:11:03
Postat av: Anonym

Väry NAJS!

2008-02-29 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0