Vilken stank !!!!

I går när vi kom hem efter att ha varit i Rosvik så stank det avlopp
i hela huset och jag han ju tänka att nu är nog hela källaren full
i bajsvatten.
Den var inte det tack och lov luktade faktiskt minst nere i källaren
så jag började spola vatten i alla avlopp i hela huset men inget
hjälpte.

I morse kom Micke på vad det var...........Det var nämligen så att för
nån dag sen så bråkade mina barn om ett mjölkpaket.
Först bad jag Erik hämta mjölk och han sa som vanligt nepp, då bad
jag Olle men han sa att han inte fick upp dörren till kylen och då helt
plötsligt kom Erik på att han skulle hämta mjölken och då var båda
vid kylen och då blir det bara en sak nämligen bråk om mjölken.
Det gick ju som ni säkert redan har räknat ut, nästan en hel
handdukar som om jag sen la i tvättkorgen och då vet ni var
lukten kom i från.

Så ett tips om ni nån gång torkar upp mjölk med nåt föremål av tyg
så tvätta det på en gång annars sprids stank av sur mjölk eller en
gorgonzola lukt i hela huset.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha... :-)

2008-02-11 @ 09:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0