Inte mycket

Har inte så mycket att skriva, det jag kan nämna är att det har kommit en jäla
massa snö.
Om jag hade haft en kamera i närheten så hade jag tagit en bild, det är riktigt
fint ute i dag  ca -13 och sol, det som skulle förstöra bilden skulle nog vara dessa 
el ledningar som hänger över tomten vi är nog dom ända som fortfarande har el-
ledningar som går i luften som i jävla Ryssland.

I går såg man hadbollen riktigt bra match synd att dom förlorade bara men dom har
väl gjort en bra turnering tycker då jag.
Nu väntar snart jobbet 11-19,15 känns inte så kul att jobba till 19,15 när men är ledig helg
men vi får ju snart nytt schema och det kanske är bättre, ryktet säger att dom gör allt för att
plocka bort så mycket ob-timmar som möjligt så det blir kanske nån helg mindre och visst
det är skönt att vara ledig på helgerna men det lär ju synas i börsen.

I morgon ska vi till Cilla och Per och åka bob och pulka, dom har vist nån backe där dom bor
så vi hoppas på fint väder ungefär som i dag fast bara en 5-6 minus grader det vore perfekt
det blir även lite korvgrillning.

Nu ska jag snart fara till jobbet och missa inte Let´s Dance ikväll.

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0