Lugnt

Det verkar som att det blev en en dagars magsjuka för i dag har han då
ätit som vanligt.
Blir ingen middag hemma idag det blir i Rosvik och det blir nog också gott
och lindrigt framför allt.

Annar har det inte hänt så mycket än i dag vi har just sett skidor och jag säger bara
Charlott Kalla vilken tjej alltså vann sprinten i dag överlägset.

Jag håller på att bli tokig på våran dator den låter som ett tröskverk man orkar knappt
sitta här, jag tror det är nån fläkt eller nåt som låter ska lämna ii den nånstans så får
dom fixa till den, om det nu inte kostar flera tusenlappar.

Nu fick jag slut ord

Ha en fortsatt trevlig dag alla glada

Kommentarer
Postat av: Erica

Kan vara fläkten som kyler det hela som låter...

2008-01-04 @ 14:40:43
Postat av: Micke B

vilken av dom, den har minst 4 stycken(2 på nätdelen,1 på långsidan, 1 direkt på processorn,sen sitter det 1 på den löstagbara hårddisken,men den e avstängd så den e iaf tyst,,,,borde kanske dammsuga alla luftintag så att dom fläktar som har termostat inte behöver gå så ofta,,,,

2008-01-05 @ 08:35:16
Postat av: Erica

Hmm jaha var det så många, men dammsug dem och sen kanske du kan lyssna vilken av dem det är som låter :-)

2008-01-05 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0