Mickes tur

Nu är det Mickes tur att ha toaletten som bästa vän, jag blir galen!!!!!!!!
Olle har fortfarande feber och har också fått hosta som låter hemsk, det är bara
jag och Erik som är friska fast Erik är lite förkyld, så detär bara jag som är hård
(peppar, peppar ta i trä).

Nu är då all jul bort plockad, skönt. Eftersom att alla är sjuka här hemma betyder
det att jag kanske måste vara hemma i morgon också för Micke kan ju inte sköta barnen
om han hänger över toan eller sitter på den.
Känner mig lite stressad just nu för det är så mycke som måste städas, byta gardiner och
en sjuk Olle som vill ha min uppmärksamhet måste coola ner mig lite känner att huvudvärken
kommer smygande, ta några djupa andetag och lugna ner mig är vadjag måste göra. Tror jag
ska ta en lite promenad sen det känns som om det vore skönt.

Nu väntar matlagning.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Men chilla med julborttagnignen, tills nån utav er är friska!!! Inget som brinner ju!

2008-01-08 @ 17:01:21
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Exakt, håller med Erica...fan vilken sjukstuga ni har...stackare!

2008-01-09 @ 09:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0