Över

Nu var denna helg över, för denna gång alltså men dessa helger
kommer tillbaka alldeles för ofta.
I morgon är jag ledig vilket ska bli skönt, Malte ska komma hit ett tag
så vi hoppas på bra väder så att vi kan vara ute och busa.

Har just sett Singing Bee och jag bara undrar var hittar dom dessa
människor först hon med den gråa klänningen eller vad det var, hon puffade upp
sitt hår hela tiden och så höll nästan tuttarna på hoppa ur och hon i blått som inte
hade nån Bh överhuvudtaget, man är inte med i tv utan Bh och inte med dom kläderna.

Det var allt jag ville säga om Singing Bee.

 Nu väntar sängen (och Micke) :)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Egirl

Åh neej, jag har missat singing bee, när
är det repris??

2008-01-20 @ 22:50:41
Postat av: Peter

Förstod du smset som jag skickade? Syftade på hon Paulina som höll på med håret hela tiden...höll fan på att dö av skratt :-)

2008-01-20 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0