Trötta barn

Olle har jag inte lyckas väcka eller jag har lyckats få i han en yoghurt och några godisar
var ju tvubgen muta han med nåt, i allafall så är jag redo att kliva upp vid 3 i natt för då
lär han väl vakna, suck.
Erik har nu kommit hem från simskolan och det lät som om det hade gått bra, han var
mest arg över att pappa hade köpt 3 st godisar, Erik fick en, Micke en och sen gav
Micke bort den tredje till nån annan, det var det han pratade mest om när han kom hem.

Man blir då väldigt trött efter att man har badat

image37

Lite dålig bild men kolla stilen.

Fick en grej skickad till min telefon av en jobbarkompis, det var 3 energispar tips för en levande
jord.

1. Släck lampan och tänd varandra
2. Sänk rumstemperaturen och värm varandra
3. Stäng av tv:n och sätt på varandra

Tre bra tips eller hur?

Nu tror jag att jag ska gå och försöka sova kommer nog inte att gå så bra men man kan ju försöka.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Hur kan man somna så där..? Haha och vilken lillsnålis har är!!!

2008-01-10 @ 19:56:07
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0