Sjuk kille

Nu har man varit på sunderby sjukhus med Erik , vi har legat där en natt
men vet fortfarande int vad som är fel allt pakar just nu på ett virus.
Dom misstämkte körtelfeber men läkaren som var i dag verkade mera
tveksam till det, dom har tagit en massa prover men dom har vi inte fått
svar på det tar ca 5 dar.

I dag har vi också varit på sunder byn och tagit en sänka och den hade gott
ner från 185 till 175 så det är ju bra sen tog dom en blododling och då fick dom
sticka han i armen 5 gånger innan dom fick blod, stackars lite.
I morgon ska vi bara fara till VC och ta en sänka så vi hoppas den har gått
ner ytterligare.

Det blev en konstig start på semestern när jag fick åka från jobbet till sunderbyn
på fredagen, men nu kanske jag kan börja njuta av den snart bara fin vädret kommer.

Jag hade tänkt att börja semestern med att städa huset tänkte börja i pojkarnas rum
ev. i dag. Sen är jag sugen på att flytta ner vårat sovrum och ge grabbarna varsit rum
på övervåningen, det betyder lite nya tapeter och sånt men vi får se.

Nu ska jag g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0