Halvtid

I matchen mellan sverige och Grekland är det nu halvtid och jag tycker Sverige
har varit bra, Henke har varit lite osjälvisk och Zlatan har varit lite ego.
Det är mina kommentarer angående första halvlek.

I går hade Erik jätte mycket allergi inte i ögonenoch näsan utan det började med
ett uppsvält finger som han brukar ha i bland sen blev ddet även på benen, fötterna
och andra handen så vi for på akuten för man är ju rädd att det ska börja svälla
kring halsen men det lät bra i luftvägarna, han fick kortison tabletter så då lugnade
det ner sig ganska snabbt och i dag är det mycket bättre det kliar fortfarnde lite
för han.
Men nån utredning behöver man inte göra för det är ju solklart att han är allergisk
och av pollen allergi kan du tydligen svälla upp både här och där så då finns det även
pollen på vintern också för då sväller hans fingrar också upp ibland. mer än vad jag
visste faktiskt.
Men nu vet ni hur våran gårdag var.

I dag har det inte hänt så mycket, jag har jobbat Micke har sovit och barnen har
varit på dagis.
Micke har farit och jobbat i natt också, barnen fick följa med han på jobbet tills jag
slutade och det var ju populärt, dom har fåttt åka lite stor traktor.

Nu ska jag

Kommentarer
Postat av: Egirl

Nu ska du... vad? :-)

2008-06-11 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0