Nedräkning

Snart semester 7 arbetsdar kvar sen ledig 6 veckor ooo så
skönt men Micke ska vara ledig 8 veckor men det kan han väl
vara värd.
Den 14 juli bär det av på semester, vi börjar i Umeå och sedan
blir det nog Lycksele en liten repris. Vi blir nog borta ca 1 vecka
barnen tycker det ska bli superkul.

Just ja jag hade ju en liten EM tävling kommer nu inte i håg det exakt
resultatet mellan Sverige och Ryssland menjag vet då att Svrige förlorade.
Micke var den enda som fick nåt poäng i sista omgången och det blev 2 poäng.

Slut resultatet blev

Erica  4
Micke 4
Peter 3
Jennie 1

Jävligt dålig av mig jag vet

Men Erica och Micke får dela på priset och det är 1 timmes avkoppling i
husvagnen  ett glas vin, öl eller nåt annat ingår.

I helgen väntar jobb både för mig och Micke så barnen ska vara hos Mormor
och Morfar det är alltid lika poppis.
Hoppas ni andra får en trevlig helg,, kan ju bara säga att det kryllar av norrmän i
stan och på coop och inte fattar man vad dom säger heller tex töjesylt.
Finns ö i norge förresten men annars blir det väl tojesylt.

God natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Egirl

Åååh Tack!! Vad generöst... Hör av mig när jag vill ha den där timmen i husvagnen :-)

2008-06-28 @ 07:23:11
Postat av: Egirl

4 dagar kvar :-)

2008-06-28 @ 12:33:08
Postat av: Egirl

Jag tror att tyskland vinner hela skiten... Om jag får rätt, vad vinner jag då? ;-)

2008-06-28 @ 12:34:16
Postat av: Micke B

då slipper du mig i husvagnen,om du vinner,det e väl ett bra pris,,,,,

2008-06-28 @ 12:46:12
Postat av: Egirl

Joo skitbra pris ;-)

2008-06-28 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0