Söndag snart Måndag

Klockan är så pass mycket att det snart är måndag, borde egentligen gå och sova
men det har inte blivit barnen har bara sovit i 1 timme.

Jag har jobbat i helgen, fy vilken helg norrmän, italienare, svenska om vart annat
tur att det bara är summer games en gång per år.
I morgon är jag ledig ska bli så skönt, jag har ont i hela kroppen speciellt i axel-
partiet och en djävulsk huvudvärk, har smörht limement bakom nacken och just nu
bränner det rejält.

Tror jag ska gå och sova nu ska bara bära mina sötnosar till deras sängar eftersom att
dom somnade i våran säng.

Nu bara 5 arbetsdar till semester, ja Erica jag vet att du har mndre dar kvar men hur många
veckor ska du var ledig jag ska då vara ledig 6 veckor.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Egirl

Bara 4 veckor... Har tyvärr inga fler att ta ut :-(

2008-06-30 @ 07:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0