Söndag

Har haft en dålig dag i dag vet inte varför men bara
en dålig dag, har jobbat till kl 15.45 och när jag kom hem
så hade mitt gull förberett maten.
Sen efter maten så satte vi upp förtältet och just när vi skulle
börja så kom Kajsa och Christian och även pappa.
Dom kom lägligt så dom fick hjälpa till, jag kan väl säga att
det var Micke som gjorde det mesta jag kollade väl mest eller var
arbetsledare.

Tältet var i allafall brunt och beige (tror att det stavas så) men fräscht
kan inte ha varit använt mycket, det ända som störde lite var några
bruna fransar som satt på utsticket.

Jag vet att ni vill se bilder och det kommer snart, på midsommar ska
vi nog ha camping premiär men bara på borgarudden.

Annar har det inte hänt så mycket, Olle har haft lite feber och varit
lite snorig.

I morgon är jag ledig och då ska Erik på skolan det är tredje besökt
och då ska dom få äta mat där blir väldigt spännande, jag tror
det är mest spänande för mig.

Nu väntar sängen är ju rätt så trött.

Sov gott allihop

Kommentarer
Postat av: Peter

Ska bli sååå spännande att se fler bilder :-)

2008-06-02 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0