Tisdag

Här är allt som vanligt jag har jobbat och Micke är ledig barnen har
varit på dagis, Olles avdelning har varit till badhusparken och sedan var
dom och åt på Big Boy.

Det händer inte så mycket här allt kretsar kring husvagnen och appropå
det så blir det borgarudden på midsommar torsdag- söndag, jag jobbar
i och för sig på fredan men ska försöka få vara ledig. Alla är välkomna att
hälsa på oss.

Nu i helgen ska vi till cilla och Per på cocktail party det ska vara klänning
och kavaj och så skulle vi ha med oss en Bacardi Superior det är allt vi vet.
Tyvärr så jobbar jag på lördan börjar 13 men det är bara bita i det sura äpplet
och pallra sig dit och inte göra som en kollega ringa och säga att man är
bakis så man inte kan komma och jobba snacka om oansvarigt, sån
är inte jag.

Nu ska jag gå och sova är inte i ett bokläsar ill

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahah, klart vi kommer och hälsar på er på borgarudden :-)

2008-06-05 @ 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0