05.54

Nu är vi vakna eller har varit det i ca en timme,just nu gör
barnen kullerbytor i sängen kul.
Jag känner mig lite konstig i magen men det är nog bara
frukost som behövs, kan ju inte bli sjuk nu det är ju fest
i morgon.

Allt är då klart inför i morgon, vi ska till Malin och Jesse och
göra oss i ordning, ska förska ta lite bilder men jag brukar
glömma sånt, jag ska förresten låna små permanentspolar
av Eva på jobbet, är lite splittrad när det gäller frisyren.

Nu ska jag gå ner och äta nåt, kanske ta en samarin det
brukar hjälpa.

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Peter

Glömmer ni att ta bilder så kommer jag att dumförklara er resten av livet! Bara så ni vet :-)

2008-03-14 @ 09:21:09
Postat av: Micke B

ska det låta på detta viset kanske vi glömmer med flit ;-)

2008-03-14 @ 09:45:18
Postat av: Peter

Jamen jag vill ju se!

2008-03-14 @ 10:31:49
Postat av: jennie

Klart jag ska ta bilder

2008-03-14 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0