Bakismat

Det har vi just ätit bakismat och det vet ju alla vad det är
en stor flottig pizza och coca-cola.
Jag äter ju inte sån mat egentligen det är att synda å
det grövsta men så fick det bli och ska man då ändå synda
då tar man en pizza som heter Daniel special som vi tror är
döpt efter Nisse han som är kock ni vet.
På en Daniel special är det oxfile, kebab, räkor, vitlök, tomat
och ost, jag tog utan räkor.

Nu vill visst mina barn gå ut känns lite jobbigt, jag kanske kan
hindra dom om jag säger att bolibompa börjar nu.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Erica

Fan skulle kunna döda för en flottig pizza just nu!

2008-03-16 @ 20:13:34
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: jennie

Det var jäkligt gott

2008-03-16 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0