Hemma i dag

Det fick bli så att jag är hemma i dag alla mina 3 älsklingar har
fortfarande feber.
Barnen är ju hyfsat pigga bara dom får lite alvedon i sig, Micke vet
jag inte riktigt men han ser gode hängig ut och så får han ju alltid
hosta när han blir förkyld dom säger att han har förkylnings astma
och jag kan bli galen när folk hostar.
De hostar alltid vid fel tillfälle typ precis när dom ska säga nåt intressant
på radion eller när man just håller på att somna.

Så i dag blir det nog en lugn dag det är ganska kallt ute ca -20 och sol
man kan säga att det är myggfritt.

Tack och hej för nu


Kommentarer
Postat av: Erica

Så du går och är irro varje gång han hostar.. stackarn,

2008-03-05 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0