Korvsoppa och ny frisyr

Tänkte lägga in lite bilder, Micke ville att jag skulle laga in
en bild på korven som han har skurit upp till korvsoppan
så att alla får se så fint han har skurit.

image49

Fint va?

En bild på min nya frisyr, det är jättekort i nacken.
 Olle har varit fotograf

image50

Jag har ganska stor näsa, borde kanske operera den :)

Här är en av Olles nya tröjor som han fick i dag

image51

Visst är den fin men Olle ser lite allvarlig ut.

Nu har ni fått lite bilder från vårat liv.

Här är det rätt så lugnt nu barnen sover och Micke är och jobbar, jag
sitter och äter lite riskakor och dricker lite vatten.
Jag har kommit av mig lite med viktväktarna inte så att jag har gått
upp har nog stått ganska stilla sen jag var och vägde mig sistmen
 jag är i en svacka måste bara ta tag i det igen.

Nä nu väntar tv:n vet inte om det är nåt bra i kväll men annars får
man väl gå och sova.

Ska försöka ta bilder i morgon när vi ska på skeppet, så att ni får se.

God natt på er alla

Kommentarer
Postat av: Peter

Du har en wiklundsnäsa...bara att acceptera...det har jag gjort :-)

2008-03-28 @ 13:22:34
Postat av: Erica

Och jag har Strandbergsnäsan :-)Skitsnygg frisyr Jennie!!! fast Olle är nog snyggast :-)

2008-03-28 @ 16:16:15
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Peter

Erica, passa dig så du inte petar ut ögonen på nån med den där snoken :-) hahah

2008-03-28 @ 17:43:59
Postat av: Erica

Fy fan för dig Peter....Du VET att jag har komplex för min näsa...!!! :-)

2008-03-28 @ 17:49:55
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0