Nimbys värld

I dag har vi varit till Piteå havsbad och testat deras lekland
Nimbys värld.
Det var helt ok men känndes lite litet lågt i tak och så var
man tvungen att dräpa sig för att ta sig till barnen det var
som nät överallt. Jag tror jag väljer Leos lekland men
golfbanan som dom hade var kul så det fanns en hel
del saker på plus sidan också.

Här kommer lite bilder

image52

Nimby him self, mina barn var ju lite rädda för han men det är ju inget ovanligt

image53

Erik hamnade nästan i bunkern

image54

Olle och en fisk

image55

Erik på klätterväggen

image56

Olle på studsmattan

image57

Bara en fin bild på golfbanan

Det var våran dag i bilder och den avslutades på Frasses, i morgon väntar
jobb för min del men Micke är ledig.
Hoppas det fina vädret håller i sig ett par dagar till.

Nu har jag inte mycket mer att skriva så hoppas alla får en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0