Över

Nu är kalaset över och det har gått bra, Erik verkar då nöjd.
Det värsta med att ha kalas är nog dom vuxna som följer med
för de måste ju också få nåt att fika eller måste och måste
men en kaffekopp iallafall.
I dag var det bara en förälder som stannade så det var lugnt
så om nån är sugen på lite fika så finns det hos oss.

I kväll är det dax för Andra chans och mitt tips denna vecka är

Till finalen

Häggkvist och Johnsson
Ola

Men som sagt det är en gissning håller ju inte på Carola och Ola
kan gå vidare tack vara hans fans.

Jag lyssnar just nu på lite melodifestival låtar och har nyss hört
Sanna Nilsen och den är ju helt super tror faktiskt att den eller
Charlottes låt kan vinna allt.

Nordmans låt är inte heller dålig men jag tror inte den går vidare
är det förresten nån som har kvar Mats Westers autograf som vi
tog på Roger och Viktorias bröllop, den börjar kanske vara värd
pengar snart :)

Nu har barnen somnat så nu blir det en lugn kväll i soffan, jag
känner mig faktiskt lite hängig, ont i halsen , täppt i näsan och
ont i huvudet men det är väl inte konstigt om man skulle bli sjuk
detta hus är säkert fullt med bakterier efter denna vecka.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0