Peruker

I dag har Micke beställt peruker till festen på lördag bättre
sent än aldrig vi hoppas vi får dom på fredag.
En super bra sida för dig om du ska på maskerad eller nåt
www.bodega.se

Har kommer perukerna

image45

image46

Han beställde två eftersom minsta ordervärdet var 200 kr
men jag tror det blir den kort håriga med mustachen.
Vad tror ni visst blir han snygg?

Denna dag har annars beståt av jobb men i morgon är jag ledig
sen jobbar jag bara 2 dar sen semester 2 dar skönt även om jag
säkert kommer attt vara bakis en av dom.
Har inte så mycket me att skriva, det är förresten vägning i morgon
om nån vill anteckna.
Nu sak jag gå och se den där nya serien som börjar på 5:an så
sov gott allihop.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahah, det kommer att bli succe!!! =)

2008-03-12 @ 09:11:34
Postat av: Erica

Hoho, jag döör.. Vad kul!

2008-03-12 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0