Uppmuntran

Jag tänkte att jag skulle muntra upp er med några historier
Det var ett tag sen.

Mannen till frun:
- Kan jag få spruta dig i örat?
- Nej då blir jag ju döv
- Ingen risk, säger mannen.
- Jag har sprutat dig i munnen i 15 år 
  men inte håller du käft för det.


En tjej hade tatuerat in Göran Persson på
insidan av vänster lår och Fredrik Reinfelt
på insidan av höger lår.
Hon for upp till Kiruna och hamnade på Ferrum
där träffade hon en karl och då sa hon.
- Du får ha sex med mig om känner igen någon
av namnen som jag har tatuerat in.
Killen kliade sig i huvudet och sa
- Jag känner inte igen namnen men han i mitten
med krulligt hår och dom fylliga läpparna måste
vara Lars Törnman.

HaHaHa

Kommentarer
Postat av: Peter

Hohooo...den där sista var så jävla bra!

2008-03-07 @ 08:44:02
Postat av: Erica

Den är ju gammal :-)

2008-03-07 @ 11:13:15
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Ja lite gammal men jag tror den är med gorbatjov och clinton eller nåt sånt

2008-03-07 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0