Vanlig söndag

I dag har det varit en helt vanlig söndag, vi har varit i Rosvik
och fick bara med oss Erik hem Olle han stannade hos
farmor.
Sen har Micke farit och tjänat in lite extra pengar, han är och
jobbar så det är bara jag och Erik hemma.
Erik har haft besök av Simon en kompis från dagis som ville
komma och lämna ett paket i dag eftersom han inte kunde
komma på kalaset i går.
Dom har fikat  lite och lekt ett tag, det var tur att det kom hit nån
 annars hade nog både jag och Erik somnat men nu höll Erik
ut till halv åtta, jag tycker att vi ska ha sovmorgon i morgon men
jag vet inte om Erik håller med.

I dag när vi var i Rosvik kom Erica och hämtade Malte och då
hade hon med sig sin nya Mr Nice eller vad hon nu brukar kalla
honom, han verkade snäll och var trevlig en helt ok  kille, nu höll
vi oss på mattan ganska bra tycker jag annars brukar det alltid
spåra ut och bli lite ja ni vet vad jag menar, det ända var nog att
Micke tyckte att jag skulle se filmen Super sugen i kväll när jag
var ensam. Super sugen vilket namn på en film han sa att det var
en komedi men jag vet inte vad jag ska tro.

Nu ska jag gå och se lite tv så jag säger väl god natt
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Ni var ganska städade :-) Såg du Supersugen då? Vi såg på American Pie vi!!

2008-03-10 @ 10:44:10
Postat av: Jennie

nej det gjorde jag inte

2008-03-10 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0