1:a advent

Tända ljus, julmusik och snö ute oo så mysigt. Mindre mysigt att vakna bredvid
en kamin, Erik hade 39,7 nu på morgonen i går hade han ingen feber alls, konstigt.

Om han nu har haft falsk krupp så ska man väl inte ha feber och ont i halsen nä det
blir nog VC i morgon.

I dag väntar lite snöskotning och leta reda på Eriks bob som kan vara översnöad
nånstans i nåt dike tror jag nu kanske han lär sig att plocka i hop sina grejer.
Annars blir det en lugn dag hade vela fara på skyltsöndag i stan men det går ju inte
och jag tror inte heller att julgrejset här i norrfjärden får besök.

Det känns som att det kan bli en lång dag och trött är jag också känns som om jag
inte har sovit på flera nätter.

Jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0