Akuten

I går kväll blev det akuten för Erik han hade så jobbigt att andas och diagnosen löd
falsk krupp lite ovanligt med tanke på hans ålder och att han hade fått det under dagen.
Så han fick andas in adrenalin och så fick han kortison tabletter och så skulle han sova
halvsittande så ni kan ju gissa hur mycket jag har sovit.

Han är väl lite bättre i dag det är inte lika hårt i bröstet men han klagar  att
han har lite ont i halsen och ingen feber.

Nu har jag i allafall fått upp alla stakar och stjärnor tomtarna är fortfarande i kartongen
men det blir kanske senare i dag för vi hade tänkt att fara till farmor och farfar och
fördriva lite tid.

Äntligen åkte Johan ut från idol inte ett program för tidigt, han gjorde då så att Micke fick
ont i bröstet när han gjorde en inte allt för bra version av Free Falling med Tom Petty en av
Mickes absoluta favvo låtar. Hejja Kevin




Lyssnar just nu på "Det lyser en stjärna" med arvingarna då får då jag lite julstämmning.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: kw

Hoppas min lilla älskling blir bättre! Hälsa Duracellkaninen (Olle han bara går och går och går), tycker det är så roligt.

Nu far vi på fest, vi ska vara ute och elda (brrrrr)

hos Ulf och Maria.

2008-11-29 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0