Onsdag

I dag har det varit jobb 7-16.45 härlig dag har varit på frukten ok det var väl
ok har även fixat så att jag kan fara på julfesten det blir kul.

Annars har det ju inte hänt så mycket , Micke och barnen har varit hemma
Erik är fortfaranse inte riktigt fräsch så han får vara hemma i morgon också.

I morgon har Olle sin sista gång på simskolan, skönt är som sagt lite less
detta med simskolor nu, just nu håller jag även tummarna för att resan til
Ikea blir av vi ska helst vara 28 st för att betala bussen Helena sa att vi var
ca 20 st.
Ska försöka hitta nån lite julklapp där sen behöver jag också nån typ av rullgardin till
vårat sovrum och lite annat smått och gått.

Har inte nåt mera vetigt att skriva, så jag tror jag går och intar soffan i kväll kan man ju se
Bonde söker fru och Greys.

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0