Pest och pina

Ett ord INVENTERING fy fasen vad trist, ska nu snart fara tillbaka
till coop och jobba vidare fortsätta min 11 timmars dag.

I morgon är det också inventering och då försöker dom luras
och bara ge komp timme mot timme men jag har läst att jag har rätt till
45 minuter till per timme så 8 timmar blir 14 timmars komp tid eller
betalt grundlön+70% ob så det så. Får tacka JP för att du fick mig att
ta fram avtalet.

Nu ska Micke börja om efter sin långa sommarledighet, så mormor ska
komma och vara med barnen ända till jag kommer hem så där kring 23.30
stackars mormor tur att hon ska vara ledig i morgon.

Nu ska jag gå och sätta på kaffe så det finns

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: kw

I´m back. Det har varit mycket att uppdatera sig i bloggvärlden.

2008-09-02 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0