Tisdag

Nu är inventeringen klar för denna gång, jobbade till 15.15 i dag
så det blev 10,5 timmars komp kan vara bra att ha.

Efter jobbet for vi till Rosvik, Peter var hemma på en blixtvisit och
vill träffa pojkarna sen var det hem och fixa med äppeldrickan som
jag håller på med.
Våra äppelträd ga 5,4 kg äpplen så det fick bli äppeldricka av det
en aning grisigt att hålla på med och smaken blev rätt ok men det känns
mera som citrondryck, kan vara bra som groggvirke men den går att dricka.

Den 20 sep. blev vi bjudna på fest hos Cill och Per vart annars. Dom är bra
på att fixa partaj, jag har begärt ledigt på söndan svider lite men det är inte
så ofta det är fest.

Annars är allt lugn, Micke jobbar och barnen sover och jag tror jag ska sätta
mig i soffan en stund och sen väntar sängen, börjar 7 i morgon.

Sov gott alla glada

Kommentarer
Postat av: Erica

Göra äppeldricka av egna äpplen...?! Det är vuxenpoäng!!! Oj vad jag ligger efter, jag har inte ens lyckats få min enda blomlåda att överleva sommaren. Dom drunkade ihjäl när jag var på semester :)

2008-09-03 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0