Däckbytardag..........

........för Micke alltså själv ska jag jobba vad synd att jag inte kunde byta
däck i dag :) men vi har ju en bil till.

Måste bara säga till Erica och Peter vad bra att ni gav Micke vatten på sin kvarn
när ni har skrivit att stentvättat är inne och att han skulle ha behållit jeansen, han
har nämligen sagt det själv också.
Men jag lovar att när Peter eller Robban kommer med ett par stentvättade Mc Gordon
jeans från dressman då är jag den första som springer och köper dom åt Micke igen.

Jag sa till expediten att jag ville byta dom för jag tyckte inte dom var nå fina och då sa
han citat -Det gör du rätt i detta är riktiga gubbjeans. Så han är på min sida i allafall.

Micke var på fotbollsmöte i går men han tog inte på sig nåt det blev Daniel och Albins pappor
som ska vara tränare, bra val tycker jag.
Nuväntar snart jobb ska bara kolla lite bloggar, ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Egirl

Haha McGordonjeans!! Hoho... Jag skulle nog aldrig få Robban att dra på sig ett par stentvättade jeans tror jag. Däremot har jag lyckats få honom att köpa ett par rutiga byxor...typ chinos. han är skitsnygg idem och han själv gillade dem skarpt:-) Stentvätt är inne och det är snyggt, men jag har hittils bara sett såna på och för tjejer... tighta sådana. Nu kommer dom för killar också... det är lite coolt!

2009-04-24 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0