Fredag

I dag fredag och jag är ledig i morgon men jobbar på söndag så typiskt. Ska snart åka på jobbet
och mitt huvud är förtfarande som en plåtburk, jag blir galen.

I kväll tar Micke med barnen till stan när han ska och jobba så får dom åka hem med mig på så sätt
slipper vi ordna barnvakt i kväll, jag ska sluta lite tidigare.
Tror vi ska ha myskväll när vi kommer hem och förhoppningsvis är det bortplockat och fint har hemma
så jag slipper börja med det när vi kommer hem, sen på lördag måste jag försöka tömma växthuset
och sätta i gång värme i det men som sagt morgondagens projekt.

Nu ska jag åka ska bara krama mina småttingar lite och kanske Micke också.

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Micke B

förhoppningsvis så är altanen skurad innan alla möbler bärs upp,det är så mycket lättare om den e tom,,,,,,

2009-04-17 @ 08:27:30
Postat av: Erica

Har sått en massa frön (eller bara tre olika) Kommer att konsultera dig om det sen när eller OM det komemr upp nåt grönt från dessa sen :-)

2009-04-17 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0