Härliga morgon

Solen strålar in genom fönstret trots snöfallet i går verkar det bli en bra och solig dag
som man bara måste ta vara på och plocka ur växthuset, jag vet att jag surrar om detta växthus
men det är så tråkigt att plocka ur det konka på möbler genom snön hoppas skaren håller
för mig annars får barnen slava lite.

Har just ätit frukost, barnen spelar och Micke sover ska väl ta och plocka ihop lite i köket, hade tänkt at ta
fram en oxfile från frysen till i kväll men hur kul är det när man måste äta middag vid 4 för Micke
far på jobbet redan kvart över 5 men vi får se vad det blir.
Nu ska jag kolla lite bloggar och kanske spela lite sen är det bara att ta tag i denna dag om ni vill
veta så har jag vaknat med huvudvärk även i dag.

Ha en skön dag i solen

Kommentarer
Postat av: Erica

Kolla klockan... jag har varit vaken sen halv sju!!Det är nåt allvarligt fel på mig/oss tror jag :-)

2009-04-18 @ 08:20:10
Postat av: Erica

Ang din huvudvärk.. kolla blodtrycket!!

2009-04-18 @ 08:21:28
Postat av: Peter

Märker att du bloggar mer frekvent nu...kanske beror det på laptopen? ;)

2009-04-20 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0