Hemma i dag

Var så pass risig i går att jag inte vågade fara på jobbet i dag och så började jag kl 6
så jag ringde redan i går kväll och sa att jag inte kommer i dag.

I dag började skolan om efter påsklovet så Erik är där men Olle han är hemma och
det är han övelycklig för.
Vet inte riktigt vad som händer i dag men det blir nog en lugn dag fick just ett svettningar
vet inte varför har kanske gjort lite för mycket när man inte är helt kry men man måste ju
plocka i hop här hemma iallafall.
Micke är ute i bodan och letar efter grejs som dom ska i kväll det ska visst byggas nån
ställning där dom ska börja med tillverkningen av  takstolar till garaget som nu äntligen efter 9 år
verkar bli byggt.

Nu ska jag kolla lite bloggar

Kommentarer
Postat av: Erica

Har ni bott i det där huset i nio år?? Satan vad det känns länge!

2009-04-20 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0