Måla vs Baka

Måste välja en av dessa två saker pest eller kolera även
om baka är lite roligare men inte mycket.

Lilla Olle fyller ju år på fredag och jag tänkte baka hans favorit
kakor, jag jobbar tyvärr på fredag men hinner fira honom på
morgonen jag börjar 11.
Det blir Micke som får ta hand om firandet på fredag men på
måndag blir det också lite kalas.

Så för er som vill fira både mig och Olle kan välja vilken dag ni vill
komma antingen kommer ni fredag  då jobbar jag men Olle blir
nog glad om ni kommer eller Måndag då är alla hemma.

Nu ska jag göra nåt

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja vi kommer nog på fredag, vi hade tänkt att ta MC-premiären till er. Synd att du inte är hemma!! Vilken tid är kalaset på fredagen då?

2009-04-29 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0